Handelsbetingelser

Betaling
Sanacare / Adosan modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB via Bambora.  Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes, hvis du betaler med kort direkte på hjemmesiden.

Betaling via faktura. Du kan vælge at betale via bankoverførsel, og her afsender vi varerne, så snart beløbet er modtaget vores på vores konto.

Konto for indbetaling. Venligst angiv dit ordrenummer på overførslen:

Sydbank A/S
Konto nr.: 0570 – 0000377341
SWFT/BIC: SYBKDK22
IBAN no.: DK7705700000377341

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

 

Levering
Adosan leverer på alle hverdage, forvent maksimalt en leveringstid på 4 dage.

Prisen på levering i Danmark, undtaget Færøerne og Grønland er: 29 kr.-, med mindre der er tale om kampagneprodukter eller prøver. På prøver er prisen pr. tilsendt prøve 5 kr.-

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i produktet.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert brug af Adosan produkter.

Adosan vil dække returneringsomkostninger ved reklamationer.

Ved returnering / Reklamation
Rettes henvendelse til:

SanaCare Nutrition ApS
Østergade 27
6510 Gram
Tel.: 5819 2200

cvr: 26249422
info@sanacare.dk

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb. Beløbet indbetales senest 14 dage efter aftalen er indgået.

Fortrydelsesret

Adosan.dk / Sanacare yder fortrydelsesret i henhold til forbrugeraftaleloven som følger:

  • Da adosanpulver er levnedsmiddel, ydes ingen fortrydelsesret i så fald at produktet er åbnet og taget i brug.

Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Ønske om retur skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på alsing@sanacare.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din returret.

Varens stand, når du sender den retur: Alle varer der tages retur, skal være i uåbnet original emballage.

Fortrolighedspolitik

Adosan forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Adosan / Sanacare vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredjepart, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Adosan / Sanacare vil naturligvis ikke sælge kundens navn, adresse, e-mailadresse, kreditkortoplysninger eller personlige data til nogen tredjepart!

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk